85 % choklad är äntligen min begränsning

Dagen börjar med att följa inledningen av rättegången i Norge, lite för att bygga upp aggressiviteten. Men ska snart åka in till gymmet och förbruka massa energi. Ska även passa på att köpa en dunk med äggvita med mig hem och testa köra med det. Har fortfarande lite träningsvärk i magen och tricepsen sedan passet i fredags så skönt att känna det passet verkligen tog. Blir minst en timme idag med:)

När jag kommer hem sen blir det lunch, dusch och fortsättning av plugget som jag började inatt (då jag inte kunde sova). Sen blir det kanske ett par snabba powerwalks också under dagen då det skulle bli himla fint väder idag :). Sen blir det en runda med mamma ikväll också.

Tipsar btw om riktigt mörk choklad. Om man, som jag, vill äta choklad men inte kan begränsa sig så räcker det troligen inte med 70 %. Den har jag märkt att jag kan äta hela på en gång. I lördags fick jag dock en kaka med 85% och den är minsann inte uppäten än :). Den är riktigt god men eftersmaken är så sträv att man inte vill/känner behov av att äta mer än en ruta per gång. Så himla glad att jag äntligen hittat någon choklad som jag kan äta och begränsa mig till.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0