Börja maj som en 79a kanske ;)

Och det blev en så bra början på dagen som jag ville ha :). Soligt, småkyligt och med löpträning på schemat kan det bara bli bra.

Idag skulle jag ta mig an korta intervaller. Det var 2 min löpning + 1 min gång x5, så 15 minuter sammanlagt. Tänkte att eftersom det bara var så korta intervaller kunde jag öka farten lite. Jo, men kaanske inte så mycket som jag gjorde...benen var ganska så stumma vid den 3e intervallen och i den sista var jag tillbaka i min grundfart. Menmen, sen avslutade jag med 10 minuters backträning och stummade dem ännu mer.

Men det är ju egentligen det som är meningen nu ju:P att jag ska ta ut mig. Onödiga vore väl träningspassen annars om jag inte blev riktigt trött av dem.

Smygvägde mig lite idag med och det ser bra ut:). Var ju ändå bara några dagar sedan (i fredags) som jag vägde mig som senast men kan jag hålla samma fart och äta lika bra resten av veckan kanske jag kan börja maj som en 79a :).

Aja, nu blir det en väldigt efterlängtad frukost och sen pluggskriverier. Skriva skriva hela dagen. Eller ja till halv 5 ungefär då jag ska in till gymmet igen :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0