Då var det dags att komma ur sitt skal nu då...

Hade satt min pluggtid till 16.00 idag men jag har redan lyckats bli färdig med uppgiften och har dessutom lämnat in den med :). Det är himla skönt att bli färdig 1,5 timme "för tidigt" och kunna göra vad man vill nu. Det blir att åka in till gymmet vid halv 5 sen så hinner ta det lugnt, äta lite och kanske vila en sväng.

Ikväll är det först Step basic som gäller och sen Afrodans. Har sådan fruktansvärd träningsvärk i armarna sedan passet igår så tur att inget av dem idag känns så väldigt armfokuserat... Men det ska bli spännande (nervös som bara katten) med dansen faktiskt. Har egentligen alltid velat dansa/gå på danspass men aaldrig riktigt känt att jag vill skämma ut mig inför en massa folk... Men nu ska det då bli av :)



Den bilden stämmer så väl in på både kvällens och morgondagens pass.... jikes.. får se om jag överlever ;) Men spännande ska det bli i alla fall :)!

Postat av: Laura

Ingen fara! Ingen fara! Du kommer garanterat skämma ut dig på dansen, men inte den minsta gnutta mer än någon annan där! =D

2012-04-24 @ 14:47:03

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0