Galna 1012 minuter!



Okej den som klagar på min träning denna vecka...! Haha nej men allvarligt, har aldrig varit ens i närheten av denna träningsmängden innan och då höll jag ändå igen från i fredags. Räknar man lördagen som min vilodag har jag haft ett snitt på 168 min per dag. Tusan att jag inte tränade typ en timme till så hade jag haft ett tretimmarssnitt menmen :P ;).

Denna vecka som kommer blir mycket lugnare träningsmässigt. Dels är det mer plugg och sen mer annat som gör att jag inte hinner träna lika mycket (vad sägs om ett stängt gym på tisdag och vårruset på onsdag liksom?). Men ska ändå försöka få in två styrkepass (+ ett zumba) på gymmet och en ridtur. Sen blir det mest powerwalks och löpning men det blir nog himla bra det med :). Kanske kan gå ner en del ändå (om jag bara äter rätt) om jag har en "vilovecka" då jag tränar lite mindre.

Blir mer skolarbete denna veckan men uppgiften verkar rolig så inga problem där inte :). Imorgon blir det en tur ut till högskolebiblioteket och kolla upp lite teorier och sådant så att jag kan skriva (skriva, skriva...) på tisdag. Sen blir det en tur tillbaka dit på fredag för dubbelkoll och sånt. Är mycket bättre inställd till uppgifterna nu då vi har lite mer "en i taget" och allt jag skickat in är godkänt hittills så man inte har något som släpar. Då kan man lägga mer krut på uppgifterna efterhand som de kommer ut.



Har man inget att göra en lördagskväll så kan man strukturera upp kommande vecka i gigantformat ;). Alla vardagar har en spalt och helgen delar på en. Den övre biten är sen för träning, den mittersta för plugg och den nedre för övrigt. Fler träningslappar men mer detaljerade plugglappar... Snacka om att jag kommer bli storkonsument av post-it nu :P. <3 är dock orolig att den ska ramla ner i skallen på honom (det göör den inte!) då den enda lediga plats som var stor nog är över hans del av sängen...:P



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0