Making progress on the morningpowers ;)

Kom ut i hela 50 minuter på min morgonrunda innan. Och kom ut till halv 8 också och inte senare än jag tänkt. Making progress.

Gick riktigt bra med ridningen idag också. Pållen var framåt och pigg idag sp blev en runda ute och sen några hinderskutt i paddocken också.

Känns konstigt att inte träna mer idag. Att det "bara" blivit 2 timmar... Hm, kanske sunt för mig att vila lite och inte träna så mycket tors-sönd och köra på hårt mån-ons om jag vill det. Det kan nog lätt bli för mycket annars.

Nu ska jag börja laga middag. Blir kalkonfylld dubbelpanerad kycklingfilé med turkisk yoghurtdressing(med vitlök och chili) och nog quinoa till tror jag. På ungdomsgruppen ikväll vankas det något gott har jag hört men tänkte unna mig det då jag tränat så hårt hittills denna veckan och inte ätit något dåligt alls!

Nä nu får det räcka :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0