Mellan v 19-26 är det explosivitet som gäller :)

Sådärja det gäller att vara ute i god tid :) Nu är träningsprogrammet satt fram till den 30 juni. Kom på att det är ett ord jag vill lägga alla pass under i den perioden och det är: Explosivitet. Det har blivit för mycket såsande ibland på passen. Nu ska jag verkligen köra slut på mig själv vid varje tillfälle jag får.

Överlag kan man väl säga att det kommer ligga 3 stycken löppass i veckan (från och med vecka 19 ska jag träna för milen), min dryga timmes styrka ligger som vanlig mån, ons och fred, ridning sker på torsdagar och lördagarna är lediga. Sen har jag även lagt in 5 olika nya gruppass på gymmet som jag ska köra med. På måndagkvällar Puls, tisdagar har jag Basic step följt av Afrodans och på onsdagar har jag Just Dance följt av Knockout(BodyCombat). Sen när jag hållit på med Basic step ett tag kanske jag byter ut det men det är sånt jag får se efter hand.

En exempelvecka kan se ut såhär:

V 20.

Måndag: 60 min Styrketräning, 55 min Puls
Tisdag: LÖPPASS Spring/jogga 5 km, 55 min Basic Step, 55 min Afro
Onsdag: 60 min Styrketräning, 55 min Just Dance, 55 min Knockout
Torsdag: 45 min Ridning
Fredag: 60 min Styrketräning, LÖPPASS 10 min gång, 12 min sprint (i 8 st 0,5+1 min intervaller), 10 min gång
Lördag: Vila
Söndag: LÖPPASS Spring/jogga 5 km

Aja, nu blir det att laga någon middag. Inget klur än på vad det blir men bra val ska jag göra i alla fall :). Kanske tar jag bara en tallrik fil och lite kellogs.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0