Överlevde knappt, det får vi göra om :)

Puh, jag överlevde passet. Visst innan har jag väl varit ganska kaxig och sagt att jag ska köra järnet på alla pass från och med nu men det var lite jobbigt att se på klockan och se att det bara gått typ en kvart av 55 min... Det var som sagt ett så kallat Puls-pass där (som namnet kanske avslöjar) pulsen skulle höjas rejält. Det var en kombination av både styrka och kondition, vilket märktes...

Det jobbiga var en del stegkombinationer som jag inte aalls hade någon koll på och typ fick skratta mig igenom (bättre det än gråta och ge upp iofs). Sedan under en låt var det mer kondition men det var så mycket olika hopp att jag fick sådan enorm kramp i Båda mina hålfötter. Det var inte mycket jag kunde göra den låten utan att det gjorde så in i helskottas ont :(. Sådant är så segt när man inte blir begränsad av sin kondis eller muskelstyrka utan av smärta. Men jag ska garanterat göra om det :). Jag överlevde ju och med tanke på hur trött jag blev så måste det ju ha gjort en massa nytta.

Imorgon blir det ingen styrketräning utan dagen kommer fokuseras på kondition. På morgonen har jag ingen powerwalk utan det blir ett 40 minuters löppass. Originalpasset är på 30 min men sen har jag slängt in 10 minuters backträning med... Tur att man har hela förmiddagen och en stor del av eftermiddagen på sig att vila benen sen... På kvällen blir det nämligen först ett Step basic-pass och sen ska jag faktiskt ta och testa Afrodans redan imorgon och inte vänta två veckor som jag först tänkt. Hörde nämligen ikväll att en kompis ska dit så tänkte då kan jag lika väl stanna kvar efter step och testa dansen med.

Aja, nu blir det nog att ta och lägga sig. Börjar bli lite hungrig så får sova så jag kan gå upp och springa och sen äta frukost. :)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0