Shake some booty :)

Alltså Afrodans var nog det roligaste passet jag nånsin varit på! Men vi kommer dit så småningom.

Idag var det en sådan dag då verkligen allt gick rätt :). Löpträningen i morse gick ju riktigt bra och så fick jag lämnat in mitt skolarbete i god tid så jag till och med hade tid att diska och sen vila en halvtimme innan jag åkte till stan.

Passet Basic step gick sen riktigt bra. Det var lagom tempo och inte så svårkoreograferat. Det underliga var dock att man inte blev så andfådd från början men oj vad svetten rann om en (mental note: ta med handduk nästa gång!). Sen Afropasser. alltså det var verkligen det roligaste passet jag varit på! Det blev verkligen vad man gjorde det till. Ville man inte ta ut sig så kunde man bara göra rörelserna och punkt slut. Jag kom ju dock på att jag lovat mig själv att verkligen ta ut mig ordentligt varje pass så jag överdrev rörelserna så mycket jag verkligen kunde. Och känner mig så himla nöjd efteråt :)

Sen var det grymt stressigt till bussen dock. Hade 15 min på mig att gå från gymmet till busshållplatsen, som de nu flyttat ännu längre bort än innan, så det tar egentligen 20-25 min att gå sträckan. Idag fick jag dock slänga in lite löpmarscher också så hann precis med innan bussen gick. Får klura på hur jag ska göra i framtiden för såhär vill jag inte ha det varje vecka...

Menmen :) ojoj vad jag kommer sova gott inatt. Himla nöjd med både maten, plugget och träningen. Imorgon är det på det igen. Börjar med morgonpromenad, sen powerwalk strax efter lunch och sen in till gymmet vid 15 och styrketräna, ha just dance pass och sedan Knockoutpass :).

Btw! Upptäckte på stretchingen ikväll att om jag står upp och böjer mig fram och ner så kan jag tametusen röra vid golvet. Utan att böja benen:)! Det har jag nog aldrig kunnat innan. Så se, dagen blev riktigt bra :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0