Tappat träningsgnistan för stunden :(

Tvingade mig ut på min löpträning ikväll i alla fall.


Var det mysigt väder - Ja, väldigt
Var kondisen bra - ja hyfsat ändå
Höll benen och fötterna - ja rätt så bra
Var jag sugen på det - Nej, inte för fem öre!

Egentligen hade jag tänkt ta dagens morgonpower ikväll med men orkade verkligen inte med det. Vet inte varför men vart nöjd bara att jag kom ut på min löprunda så jag fick gjort dagens obligatoriska träningspass i alla fall. Får ta igenom dagens morgonpower imorgon. Kanske istället för en 45 minuters runda en 80-90 minuters. Göra om, göra bättre helt enkelt.

Ikväll har jag haft en unna-mig-dag med lite popcorn och en sådan minipåse chips och 10 smågodisbitar. Kontrollerade former. Helt ok.

Nu blir det att se på någon uppiggande film och sen gå och lägga sig tror jag. Grupparbetet blev inlämnat ikväll så har hela helgen på mig att ta det lugnt och städa och tvätta. Har ändå så sjukt dåligt samvete för att jag inte fick städat idag och inte fick tränat mer. Känns som jag tappat gnistan lite nu och gillar inte det :(. Får ta i mer i helgen. Är invägning på måndag och vill verkligen vara under 80 kg då så gäller att satsa. Nu har jag unnat mig det jag ska denna helgen så imorgon är det hårdträning och strikta mål som gäller igen.

Men nu, lite Vänner tror jag.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0