Träning vecka 13


Denna vecka träning blev helt okej. Missade bara 60 minuters styrketräning från mitt planerade träningsschema så måste ändå ge mig själv godkänt :)

Det har varit en väldigt skön och helt ledig helg  måste jag erkänna, himla skönt att ha sluppit tänka på skolan och sånt och bara ägnat mig åt att städa, dona lite och springa lite. I alla fall inte tänka på stressande grejer. Därför är jag lite nervös inför imorgon och den väntade "måndagssjukan". Jag brukar nämligen ha lite knepigt med att komma igång med skolarbete och träning på måndagarna och lägger därför, medvetet, lite jobb och träning då.

Det kan man väl inte säga gäller för imorgon dock... Ska in och simma med ena syrran tidigt på morgonen och sedan genomföra mitt timmesprogram på gymmet också. Två timmars träning tidigt på morgonen borde i alla fall få mig att vakna till ordenligt. Och tar jag då cardion, simningen, tidigt så slipper jag ta en powerwalk vid lunch sen som jag först tänkt. Utan då kan jag bara springa mellan pluggdatorn och tvättstugan imorgon eftermiddag och bli färdig i tid. Imorgon börjar vårens nästa tvåkurser men ska inte sitta med det förrän på tisdag som tidigast. Först och främst ska jag satsa på att bli färdig med min filmuppgift. Den som skulle varit inne i vecka 4 typ men som inte funkade för mig då, då min dator inte klarade uppgiften. Efter lunch imorgon blir det att sitta konstant med uppgiften i 4 timmar så kanske jag är klar när <3 slutat jobba.

Imorgon börjar nya veckmenyn som jag tagit från akutella Fitness Magazine. Ska bli riktigt spännande och intressant att testa ny mat. Älskar hur välfyllt och välsorterat kylen, skafferiet och frysen är nu :)!


Postat av: Peppad

Ja det är verkligen skönt när man vet att man har bra mat hemma. Imorgon blir det första invägningen för mig efter omstarten på viktklubb. Håll tummarna.

2012-04-01 @ 22:00:50

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0