Träningsbelöning = kesella&funlightmix + nya ToppHälsa

Jag höll mig lite på halster i morse och gick inte ut på min planerade morgonpromenad. Istället låg jag i sängen ända till halv nio! Och det var härligt. Framåt tjugo över åtta var jag inte ens så trött längre men hade iaf bestämt mig att ligga kvar tills <3 skulle gå upp.

Till frukost blev det lite yoggi och kellogs och gjorde i ordning en liten kesella/funlightmix som står och väntar i frysen nu :).

För en dryg timme sedan drog jag igång min pepplista på spotify och körde mitt planerade hemmastyrkepass. Annars brukar jag ha i en film eller så men rytmen i de olika låtarna gjorde att jag tog i mer så det får jag körapå i fortsättningen med. Är så himla nöjd med att jag har gjort min styrketräning idag. Hemmastyrkan brukar nämligen vara den som är svårast att ta tag i för den är så tråkig :P! Så idag tänkte jag det var lika bra att göra den först så jag blev av med den. Min morgonpower (som jag lägger som en kvällspower idag istället) och min löpträning vet jag att jag kommer ut på i alla fall utan problem så.

Annars idag blir det att försöka hitta en tvättid, städa, diska och sitta och plugga framför facebook (det är sant! delvis.) Måste ner och köpa lite ägg och skinka sen för <3 har bestämt middagen ikväll. Och så kolla in nya numret av ToppHälsa också. Lite peppläsning sådär när man varit duktig och blivit klar med alla bestyr någon gång ikväll (ha, who am I kiddning, kommer klart läsa den direkt jag är hemma igen, eller lägga den under kassarna och glömma bort den helt:P)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0