Val att vara stolt över idag :)

Som jag skrev innan idag så har jag lärt mig en massa om att göra rätt val. Göra om och göra rätt liksom. Idag kan jag faktiskt inte (väldigt stolt) komma på ett enda dåligt val som jag har gjort :)

1. Jag trotsade sängens värme och den annalkande skallabanken och gick ut på en morgonpromenad
2. Jag valde medvetet en runda med mycket uppförsbackar istället för en planare, alt. nerförsbackar
3. Jag tog en omväg upp ur byn för jag plötsligt kom på att jag hellre ville gå jämte vattenkraftverket och ån.
4. Jag åt frukost Efter morgonrundan, den smakade så mycket bättre :)
5. Jag tog bara en brödskiva (med kalkon) till den övriga frukosten i morse.
6. Till lunch åt jag endast den kvarblivna hemmagjorda kycklingpajen.
7. Jag bokade in mig på gymmets hemsida och skrev in passen, för nästa vecka, på min funbeatkalender redan idag för att inte kunna ångra mig.
8. Valde att inte lockas av <3 middag (stekta korvar) och åt istället yoghurt och lite kellogs till middag/kvällsmat. Nyttigare och mycket godare.
9. Valde att ta den chokladbiten jag egentligen skulle haft ikväll, till kvällsmat istället. På det sättet kan jag smygstarta min periodiska fasta och bara dricka vatten (men inte för mycket, då jag har invägning imorgon bitti;)) ikväll. Känner mig ändå inte så hungrig nu.

Så jag måste erkänna att jag känner mig väldigt nöjd med dagen idag :). Ikväll blev det en dryg timmes promenad med mamma så sammanlagt 2 timmars promenad/powerwalk som träning idag :).

Nu ska jag sätta i hörlurarna i datorn (så jag inte stör <3) och lyssna på Top Gun Anthem och drömma mig bort till en plats där jag kan uppnå allt!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0