Nystart imorgon, nu är det verkligen fullt fokus!

Det har inte alls gått bra på sistonde. Maten har stundtals varit katastrofal och träningen har...tja funkat men inte mer än så. Jag har gått upp x antal kilon, inte säker på exakt siffra menmen. Väljer att inte fokusera på det utan istället sätta nya mål.
 
De mål jag har nu är snarare inriktade mer på form istället för vikt och de är långt fram i tiden. Detta för att jag inte vill stressa upp mig över att vikten inte kanske funkar ibland utan fokusera på de formmässiga framstegen. Med mål långt fram i tiden känner jag dessutom att jag har mer tid på mig. Jag kommer bli normalviktig någon gång, det vet jag, det känner jag. Men jag vet inte när. Och jag vet inte om jag vill ha ett datum heller. Hur vet jag hur vägen dit kommer att bli?
 
Nej men nu är det fullt fokus verkligen. Imorgon gör jag en ny Tanitavägning (kroppsfettsmätning) på gymmet för att sätta en utgångspunkt för min nystart. Har en exakt måltidstabell att äta efter för att minimera matmisstagen. Planerar att äta 1500 kcal om dagen mina vilodagar och 1800 kcal på mina träningsdagar. Kolhydraterna kommer ligga mestadels på mina träningsdagar och i mindre mängd på mina vilodagar.
 
Träningsmässigt har jag lite mer idéer på hur jag ska göra men sparar lite på det för att se hur det går nu veckan som kommer.
 
Ska försöka skriva av mig här lite oftare också. Men som sagt, brist på motivation och framgång har dragit ner lite på det.

Postat av: Peppad

Det som har varit får vara, du har så rätt. Nya mål, möjligheter och framgångar. Du kommer att lyckas :)

2012-08-07 @ 18:51:28
Postat av: Peppad

Det som har varit får vara, du har så rätt. Nya mål, möjligheter och framgångar. Du kommer att lyckas :)

2012-08-07 @ 18:51:36

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0