Februaris träning



Antal minuter tränade i februari: 1726
Minuter per vecka i snitt: 431 min
Minuter om dagen(snitt): 62 minuter

Tja dagssnittet är ändå hyfsat. Jag skyller fortfarande på mina sjukdomsveckor :P
Mina överarmar har sedan 29 januari minskat 4 cm och mina lår har minskat 2 cm. Låter kanske inte så mycket men på en månad bara är det nog ganska ok. Nu har jag ju kommit igång ordentligt med styrketräningen också så hoppas på nästan lika mycket i mars. 

Varför kommer min träning i mars bli bättre än i februari?
- Jag har redan varit sjuk nu så *peppar peppar* kommer jag inte bli det inom en snar framtid igen.
-  Nu är jag superpepp på gymträningen igen och älskar att vara helt slut!
- Vem vill inte gå ut på en massa promenader nu när våren kommer?
- Nästa månad Ska jag ha mer träningsminuter än brorsan (han slog mig med en timme denna månaden):P ;)!



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0