Fruktar mellaninvägningen + har panik i plugget

Puh, denna här dagen har inte alls gått som planerat. Gymmet uteblev eftersom jag fortfarande har feber, sen blev det inte så mycket plugg idag som jag tänkt. Det är fruktansvärt frustrerande när jag kommer mer och mer back och får ta till helgen till plugg, om jag ens orkar då. Mina förkylningar brukar börja med en dags feber men nu har den pågått två dagar och känner mig inte precis piggare :(

Har en mellaninvägning imorgon och känner mig inte alls sugen på den, bara känner att det har gått dåligt. Så det är himla skönt att jag låg såpass bra före i min viktmålsplanering som jag satte upp för några veckor sen. Men denna veckan har jag både misskött maten och dessutom varit sjuk och missat två dagars träning. Det är inte alls någon bra kombination :(. Har som sagt bara mellanvägning imorgon för inrapportering till en utmaning men ska satsa hårdare på den på måndag och "räkna" den som min riktiga.

Aja, nu får det bli sängen. Blir en liten sovmorgon imorgon och sedan åka med <3 till stan då han ska åka hem över helgen. Kommer bli himla tomt här då :(. Han har verkligen tagit hand om mig dessa dagar jag varit sjuk <3<3<3


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0