Halsen är på väg att slemma ihop :(

Denna dagen har verkligen varit givande. Började med att unna mig en liten sovmorgon och inte åka in till gymmet förrän fem över nio. Hade vaknat till inatt och känt att halsen började slemma igen. Inget vidare och tog ett tag innan jag kunde somna om. Sen kände jag mig halvvarm i morse men ingen feber och inte jätteförkyld heller. Blir det värre under morgondagen får jag se om det blir gym på torsdag för ikväll känner jag mig jättehängig och har skitont i skallen :(.

Gymmet idag gick jättebra fast jag var seg. Struntade i rodden dock och tog 65 minuters styrketräning och sen 30 minuter på crosstrainern. Hade nog orkat mer och hunnit mer men kände att eftersom jag höjde till nivå 11 idag så tog jag det lite lugnt.

Efter gymmet blev det en studieträff hos en av kursarna och vi diskuterade vårt kommande grupparbete. Gick bra, vi kom fram till det vi skulle men det var stunder jag inte alls hängde med i programmeringsspråket. Hoppas jag ska snappa upp det då jag börjar kolla mer noggrannt i den boken på torsdag.

Ikväll blir det att sitta med bilderna (logotyper och visitkort) till grafisk design uppgift 2 så jag har den delen av uppgiften klar så fort som möjligt. Det ska inte lämnas in förrän nästa torsdag så har tid på mig men vill få tid till programmering och rapporten om sociala medier också. Det i grafisk design har jag ändå hyfsad koll på så känns onödigt att slösa tid på den.

Träningen imorgon blir en långpromenad (60 minuter eller mer) och plugget att sitta med min hälsokurs och göra del 3 av 3 till inlämning 1. Det är mycket att göra nu men gillar det :). Då har jag inte så mycket tid att tänka, må dåligt och småäta utan bara fokusera på det jag ska.

Nu blir det en 3o, lite kesella och illustrator.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0