Halvvägs idag

Har startat dagen väldigt ambitiöst och gått igenom 5 olika föreläsningar som låg på lärplattformen. Blev mycket skrivande så sitter och fryser om händerna (fattar inte att de alltid blir iskalla när jag suttit en stund vid datorn..).

Nu blir det en liten lunch och sen ut och gå. Tog bara en 15 minuters promenad i morse så får bli 1 timme och 15 minuter nu och jag ska hålla planen. Kör nog min magträning innan jag sticker ut också så jag blir klar med all träning för dagen nu.

Väl hemma blir det att börja kolla på programmering. Fasar lite inför det då jag aldrig sysslat med sånt innan menmen... tur man har skype så man kan lufta sina frustrationer etc med kursarna emellanåt. Sen blir det att sammanfatta de 4 kapitel som jag läste igår också. Känns ändå som jag har koll på dagen och att det kommer gå ihop sig i slutändan. Det som jag trodde skulle ta mest kraft var föreläsningarna men nu är de ju gjorda i alla fall.
Aej nu blir det något i magen och en tjocktröja på kroppen också.

Postat av: ZtorZillen

Läser du på heldistans?

2012-02-01 @ 20:42:33
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET!

Hej!

En liten påminnelse ang utmaningen du är med i hos mig. Du ska skicka in din viktminskning (ej hur mycket du väger, utan hur mycket du gått ner) i morgon.

Till min mail: [email protected]

En lista kommer upp under helgen med allas resultat.



GLÖM INTE ANGE

NAMN

VIKTFÖRÄNDRING

DIN BLOGGADRESS

Kram

2012-02-02 @ 08:15:36
URL: http://overleva.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0