Invägning vecka 7

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 83,2 kg
Viktnedgång sedan sist: 0,3 kg
Viktnedgång totalt: 28 kg

BMI-nedgång: 10,1

Kvar till mål 3: 3,3 kg
Kvar till målvikt: 15,2 kg

Hm, på två veckor har jag gått ner 0,3 kg...Tja det är ju inte precis något superresultat... Men på något underligt sätt är jag inte speciellt besviken heller. Jag låg i framkant med mina planer på hur mycket jag skulle väga de olika veckorna och den planen håller jag ändå, tack vare det. Visst hade det varit kul att fortsätta gå ner mycket men de här veckorna har det inte varit möjligt. Det började helt okej men sen i tisdags kväll blev jag ju sjuk och har inte kunnat träna alls sedan dess. Plus att min matmotivation de senaste veckorna inte har varit den bästa.

Nu ska det dock bli ändring! Förkylningen är på väg bort så nu kan jag ut och gå med fart igen och gymmet väntar imorgon, även om det inte blir ett så tufft pass som jag önskat, pallar nog inte det. Och maten bara måste börja funka igen nu! Har bara 3,3 kg kvar innan jag är under 80 kg och kan jag bara komma in i det flytet jag hade i början av året borde jag snart vara där.

Det blev som sagt inte mycket ner dessa två veckor men är himla glad att jag inte gick upp något i alla fall. Då hade det ju känts som man var inne på ännu tidigare veckor och sabbade/gjorde dem ogjorda genom att gå upp. Aja, nu var det inte så.

Idag blir det hem och sätta igång med ett rapportskrivande. Det är i stort sett det enda plugg jag har denna veckan. Med det säger jag inte att det inte kommer bli jobbigt för det blir det nog men jag behöver inte bli distraherad av något annat jag måste göra. Vid lunch blir det ut på en timmesrunda så hoppas att det mysiga vädret håller i sig :). Sen blir det en sväng in till stan ieftermiddag/kväll för lite inhandling av diverse presenter och för att möta <3 som kommer hem från Malmö ikväll.

Postat av: ZtorZillen

Är nyfiken på hur dina matvanor ser ut! Kan du inte skriva mer om det? Ha en bra alla hjärtans dag!

2012-02-14 @ 19:30:25
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej!

Utmaningen som du vad med i http://overleva.vimedbarn.se/, har lagts ner! Jag var en av de som också var med och tyckte att det var tråkigt att den nedlades.



Därför tänker jag köra utmaningen med en fin tabell på min blogg. Vill du vara med, lämna en kommentar på min blogg: www.michelleeriksson.se



Trevlig helg! :)

2012-02-17 @ 15:19:21
URL: http://www.michelleeriksson.se
Postat av: Michelle

Hej igen!

har börjat följa dig på bloglovin!

2012-02-17 @ 15:59:13
URL: http://www.michelleeriksson.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0