Invägning vecka 9

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 83,2 kg
Viktnedgång: +/- 0 kg
Viktnedgång totalt: 28 kg

BMInedgång: 10,1

Kvar till mål 3: 3,3 kg
Kvar till målvikt: 15,2 kg

Ja jag hade ju inte gått ner något sedan invägningen vecka 7, som jag trodde, men det var banne mig nära. Jag hade däremot gått ner 0,8 kg sedan förra veckan (då jag vägde 84 och hade gått upp 0,8 den veckan). Att jag lyckades gå ner nästan 1 kg denna veckan är väldigt bra :). Min plan att gå ner 1 kg /2 veckor gick dock inte denna tvåveckorsperíoden men det hade sina anledningar. Första veckan var ju varken bra mat- eller träningsmässigt pga sjukdom så den sket sig ju lite. Därför himla skönt att jag kunde reparera hela skadan nu.

Och nu kör jag på igen så kanske jag kan ta in det jag tappat i tid kommande två veckor. Enligt min viktplanering är jag nu nämligen 0,7 kg efter :(. Menmen, det krävs bara några bra veckor nu så har jag tagit igen det snart.

Idag blir det ut på en mysig (om vädret håller i sig) morgonpromenad. Sedan in och ha skypemöte med projektgruppen. Får se hur länge det håller på men det som är bra är ju att man kan plugga annat samtidigt då också.

Försökte sitta och se på Oscarsgalan inatt förresten. Började titta då sändningen började 23.00 men det var ju bara onödigt dravel då och den "riktiga" röda matten showen börja inte förrän 01.00. Sen skulle inte galan börja förran 02.30. Aja, kort sagt: Jag gick och somnade på direkten vid klockan 2 ungefär. Känns lite halvtradit att ha varit uppe ända till dess i onödan och nu är hyfsat trött om man säger så. Menmen, får hitta ett par timmar i eftermiddag då jag kan sova.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0