Mina viktmål framöver

Har med inspiration från en tidning gjort upp en plan över var jag vill vara viktmässigt i slutet av varje månad och vilka belöningar jag ska unna mig själv om jag uppnår det. Vartannan belöning handlar om att köpa ett klädesplagg (köper faktiskt inte så mycket kläder nuförtiden) och varannan är lite större, tex turrida Islandshäst eller få massage.

Första målet är satt till slutet av mars (2a april egentligen, måndagen i den vevan), om ganska precis en månad. Då vill jag ha plockat bort de sista kilona ner till 80. Det blir 3,4 kg som ska bort... Blir 5 veckor och i snitt 0,68 kg i veckan. Tja...det ska väl gå men det blir nog på håret. Jag har dock ganska stor tilltro på möjligheten pga sockerfastan jag är inne i och som funkar väldigt bra :)

Idag har det varit en riktigt bra dag, både mat- och träningsmässigt. Har ätit rätt, lagom och bra och fått hela 160 minuters träning :)! Imorgon blir det massa plugg, städning och tvätt men ska hinna med en promenad i alla fall. Blir nog en promenad på lunchen och en på eftermiddagen med mamma sen. Kan jag komma upp i knappt 2 timmar är jag helnöjd. Är sista dagen på februari imorgon och ligger några minuter bakom brorsan i antalet träningsminuter så ska satsa på så mycket träning jag bara hinner imorgon ;).



Ett par bilder från The Studio i höstas. Min sista belöning, som blir då jag är helt färdig (förhoppningsvis i höst någon gång som senast) är att åka tillbaka och ta ännu bättre bilder :).



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0