Puh puh pust!

Idag blev det riktigt tufft pass på gymmet. Konstigt egentligen för jag var inte alls sugen på att åka in och träna när jag gick upp. Nu i efterhand känner jag ju mig därför helnöjd:)! Det blev 65 min styrka (ben, mage och armar), 21 min rodd (3 km i lagom takt) och 30 min crosstrainer. Man känner sig verkligen helgrym när man har klarat av sitt pass. Nu har jag ju dessutom ökat mina pass till två timmar så känner mig extra bra nu ;).

Nu är det ganska precis bara 4 veckor kvar tills min ryggvila är över och ska bli himla skönt att få komma igång med lite löpträning. Ska också försöka gå på lite mer konditionspass på gymmet då, tex Just Dance och Zumba. Få in mer variation i träningen.

I eftermiddag blir det att sitta med programmering. Göra en massa övningar i boken och försöka få koll på min nuvarande del i grupparbetet.

Ikväll blir det dagens promenix med mamma, lufta massa snack :)

Postat av: Peppad

Tack för en trevlig promenix, den behövde jag. kram

2012-02-28 @ 21:49:50

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0