Sockerfastan börjar på onsdag, då ska det bli ordning

Nej dagens mellaninvägning blev inte alls vad jag hoppats :(. Aja, lite upp och ner får man leva med och jag var väl inte förvånad egentligen. Träningsmässigt blev ju inte förra veckan alls bra och matmässigt var det ingen höjdare heller. Hur som helst är det bara att ta nya tag nu. Nu är jag ju helt frisk och kan hårdträna igen. Dessutom börjar fastan på onsdag och ska hänga på en sockerfasta. Blir en lång tid utan socker då men det mår jag nog bara bra av (iag gör vågen det ;)). Ska unna mig en riktigt god semla imorgon och sen är det stopp.

Idag blir dagens träning (förutom morgonens powerwalk) en 60 minuters powerwalk på lunchen. Är riktigt soligt väder idag så blir nog en härlig runda. Skönt när det är så, brukar ju ha ganska svårt att komma igång med träningen på måndagen annars. Men idag blir det nog riktigt härligt :).

Aja, nu är det snart dags att ta itu med skolarbetet. Blir lite föreläsningar om layout och så idag. Först lite mellis och diskning dock.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0