Sovmorgon till halv nio, ren lyx :)

Veckan har börjat helt okej om jag får säga det själv:). Jag hade ju ingen invägning i morse så kunde ta mig en sovmorgon ända till halv nio, härligt! Sedan det som jag hade planerat att göra klockan halv tio hade jag redan gjort så jag kunde gå på skolarbetet (som egentligen inte var planerat förrän 14.00) på en gång och nu är mycket av det färdigt:). Att hålla tiden på mitt plugg har jag gjort ett tag men det är skönt att nu vara lite i förväg :).

<3 åkte in en sväng till stan så jag ska passa på att läsa lite och sen sätta i Mamma Mia (eller något liknande) och städa rundor här hemma. Vi fick plockat det mesta igår så blir mest lite dammsugning och badrumsstäd idag. Himla skönt att hinna göra det utan att det tar tid från plugget. I eftermiddag blir det en promenad med mamma och  sen läsa en del och sammanfatta kurslitteratur. En del kvar att göra idag alltså men känns ändå helt lugnt.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0