Träning vecka 5

 

Blev ca 670 minuters träning denna veckan. Väldigt nöjd med tanke på med att det inte känts som så länge. Har, trots kylan och snön, blivit en hel del Powerwalks och styrketräningen har också blivit bra, tre längre pass där. Denna veckan har jag varit uppe i nivå 10 på crosstrainern och nästa vecka ska jag således upp i nivå 11... Huh, får se hur det går men är härligt när man står där och trampar och trampar. Ska även lägga in 5 minuter i skidmaskinen varje pass också och behöver då korta crossen till 30 minuter från 40. Lite kortare visserligen men ska ju variera träningen och ordna nya pass med jämna mellanrum så det blir nog bra.

Imorgon hade jag tänkt ta och "mellanväga" mig men skjuter på det några dagar. Blev både hemmagjord pizza, ett par kanelbullar och marängsuisse i slutet av veckan så känner inte jag vill börja nästa vecka med en kalldusch... Satsar på hårdträning istället. Imorgon blir det en powerwalk. På tisdag är det dags att besöka gymmet igen. Ska på studieträff sen klockan 1 i stan så kan dels ta mig lite sovmorgon och åka in vid 8 istället och sen köra längre och hårdare pass också. Härligt :)!

 



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0