Träning vecka 7

Tja 278 mintuers träning blev det denna veckan... Inget vidare verkligen menmen, får ta tag i det från och med imorgon när jag nu är frisk igen och har bra koll på (inte för jobbigt) skolarbete denna veckan som kommer. Avslutar dagen med Så ska det låta och sen ska jag nog lägga mig ganska snart.

 

Har mellaninvägning imorgon. Har faktiskt ingen aning om hur det ska gå men har inte en alltför dålig känsla i alla fall. Kommer dock inte att publicera den vikten utan blogginvägningarna (de "riktiga" invägningarna) är varannan vecka och blir därmed inte förrän den 27 februari. Det är himla skönt nu att ha två veckor på sig. Skiter det sig (eller iaf bara går halvbra) den första veckan kan man rätta till det ganka bra den andra.



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0