Träning vecka 8


Denna veckan kunde jag ju äntligen köra på för fullt igen och det var himla skönt! Väl timat var vädret väldigt mysigt nästan hela veckan så det var ganska lätt att komma ut på promenader. 70 % av veckans träning är kondition och det måste jag vara himla nöjd med. Speciellt med tanke på att jag vet hur väl styrkepassen har tagit. Både i tisdags och idag hade jag hårdträning på gymmet. I torsdags fick jag åka iväg och hämta min nya dator så där blev det bara en 30 min. Men idag var jag på gymmet och träna i 2 timmar (minus 10 min):).

Körde 30 min benstyrka, 20 min rodd, 30 min armstyrka och 30 min crosstrainer. Var helt slut efteråt (och mäkta stolt) och höll nästan på att ramla mig nerför trappan på väg ut från gymmet. Benen bara vek sig!

Har kommit fram till att jag, då jag är i gymmet på helgerna, ska ta ett tvåtimmarspass (och kanske i veckorna också) för det passar ändå hyfsat med bussarna.

Imorgon är det invägning och mätning och får se hur det går. Har ändå en helt ok känsla inför det eftersom sockerfastan började i onsdags och jag har verkligen bättrat hela min mat sedan dess. Plus att jag haft bra träning också. Jag kanske inte har gått ner om man jämför med förra riktiga invägningen men jag har säkert gjort det om jag jämför med i måndags. Och det kommer nog ge en extra skjuts i självförtroendet och framtida pepp. Att om jag äter så bra som jag gjort sen i onsdags och har 3 sådana hårdträningspass på gymmet (plus powerwalksen då) så kan jag fortsätta gå ner :).

Aja, nu blir det snart att dra hem till huset (jag har ju inte 9an) och försöka kolla på Oscarsgalan. Sen invägning imorgon :)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0