Tillbaka i statussfären

Då vart man tillbaka i bloggosfären efter en tuff vecka. Jag är äntligen (nästan) frisk nu och har bara lite förkylning och hosta kvar men har inte kunnat träna så hårt i veckan vilket jag inte alls är nöjd med. Det har blivit lite promenader och två ganska lugna pass på gymmet så jag är igång i alla fall även om jag inte har kunnat köra så hårt som jag velat. Det ska det dock bli ändring på från imorgon då en ny (frisk?) vecka tar sin början.

Veckan som gått har det varit väldigt mycket med plugget också så jag har inte velat sitta vid datorn mer än nödvändigt. Igår fick jag dock äntligen lämnat in det sista av veckans skolarbete. Fick dessutom gjort det i såpass god tid att jag fick tid att städa en del med, så slipper jag ta allt idag. Inte för att jag inte har saker att göra idag också... Ska städa färdigt, försöka hitta en tvättid, veckohandla och lägga schemat för nästa vecka. Har sett att det är riktigt mycket plugg då med så det krävs lite planering för att allt ska gå ihop...




Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0