1 uppgift kvar på första terminen nu :)

Sådär nu är jag äntligen klar och har skickar in uppgiften i bildteori :)! Ska bli skönt att ta lite helg nu. Kommer säkert börja kolla på filmuppgiften på söndag (ju mer tid jag tar till den, ju bättre är det ju) men ska försöka ta pluggledigt imorgon i alla fall. Nästa vecka är redan planerad och varje steg i redigeringsarbetet står inskrivet i kalendern så jag inte glömmer något.

Aja, vädret är fortfarande toppen! Tror jag tar och hoppar mina sista 4 minuter med hopprepet, fixar lunch och sen går ut och går. Har satt 60 minuters powerwalk som dagens pass men tror nästan det blir mer.. :).

Sen blir det hem och mysa med <3. Blir nog en sväng till möbelmagasinet i Hanaskog sen. Bara kolla rundor lite. Finns massa coolt småplock och sånt där med, rent farligt att gå in där ;).

Ikväll blir det styrketräning för magen. Undrar hur min kropp kommer må i helgen... Har idag ont i armarna efter armträningen i onsdags och varje gång jag reser mig upp så känns det som benen ska kaputta efter träningen igår. Nog bra om jag tar ledigt imorgon...


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0