Åh jo, jag kom upp i morse :)

Men det var himla segt...

Jag har gått och lagt mig ganska sent de senaste dagarna (mycket att göra, inte trött etc) vilket sen innebär att jag är skittrött då klockan ringer. Alarmet stod på tio över sju men gick inte upp förrän halv 8 (och det under en uppsjö av inre protester). Sängen var ju så varm...

Aja, ut kom jag i alla fall och blev sammanlagt en 36 minuters runda med frukostpaus (och en ganska positiv smyginvägning) i mitten. Ska nog bli helt ok väder idag så blir nog en längre runda på lunchen tror jag också:) och så armstyrketräning ikväll.

Annars idag har jag inte mycket planerat. Mycket att göra har jag men det är alltså inte en mängd saker inplanerade. Har nu ganska precis 3,5 dag på mig att fixa klart bildteoriuppgiften. Inga problem att greja det men vill ju hellre redigera filmen :P. Aja, den får jag ta itu med på lördag eller så.

Nej, dags att börja skissa nu då.

Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Oh vill me ut och gå. Finns de nå bättre än morgonpromenad en vår/sommar dag?=)

2012-01-10 @ 20:41:14
URL: http://overleva.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0