Idag (25 jan) är jag glad för...

  • Att jag äntligen fick fixat ett pluggproblem som gnagt i skallen, imorgon kan jag ta itu med saker och ting :)
  • Att jag, trots isen, kom ut på en timmespromenad med full fart
  • Att jag lyckades göra en smarrig squash/zuccinigratäng med broccoli och västerbottenost. Det blev till och med kvar till middagen imorgon :) mumma!
  • Att jag, fast jag var hur seg som helst och inte ville någonting, ändå städade marsvinsburen
  • Att mitt hår är väldigt lent från inpackningen jag gjorde igår :P :)
  • Att det är torsdag (= gymdag) imorgon
  • Att <3 äntligen kan få börja på sin praktik
  • Att jag fick antecknat de kapitel i kursboken jag tänkt idag och dessutom hunnit börja på nästa kapitel också

Det blir upp tidigt imorgon också så man kommer till gymmet innan rusningen (när nu den är). Imorgon tänkte jag värma upp med 5000 m på roddmaskinen, sedan ta armdödarpass på ca 40 min och så avsluta med 40 minuter på crosstrainern. Snacka om att jag kommer behöva duschen och mellisbananen efteråt. Kommer nog sova gott på bussen hem också...

På eftermiddagen blir det äntligen att börja med grafisk design på riktigt och "rita" ett självporträtt i Illustrator. Har fått höra från kursarna att det är lite knepigt så kan nog behöva lägga lite tid på det. Ska börja imorgon iaf och försöka göra det färdigt innan söndag kväll. Annars ska det inte in förrän nästa vecka så har lite mer tid på mig.

Aja, nu blir det sängen, upp kvart över sex imorgon.


Postat av: marielle

bra jobbat! :) ja man sover ju så mycket bättre när man fått lite frisk luft på nosen ;D

2012-01-26 @ 10:00:15
URL: http://oncewewereheroes.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0