Idag (26 jan) är jag glad för...

  • Att jag fixade ett väldigt snyggt självporträtt för att vara första gången jag använder illustrator på riktigt.
  • Att jag fick läst dagens kapitel i boken och sammanfattat dem (hur trött jag än var på slutet)
  • Att jag klarade av att ro 5 km, styrketräna armarna i 35 minuter och sen köra 40 minuter på crosstrainern utan att stupa eller ge upp.
  • Att jag har full koll på vad jag ska göra imorgon vad gällande plugg och träning
  • Att jag kunde njuta av lite mörk choklad innan utan att få dåligt samvete

 

Dagen har således varit väldigt givande. Jag känner att jag (iaf just nu...) har full koll på mitt plugg och ligger i fas med det jag har planerat. Ska bli så skönt på lördag (för hinner nog inte klart imorgon) då jag är klar med veckans skola och sen på söndag kväll/måndag kan göra upp en ny plan för nästa vecka. Kan jag klara av första veckans uppgifter kan jag klara av andra. Då har jag i alla fall inget släpande efter. Pluggar man 150 % och har träning på det så krävs det lite planering...

Imorgon blir det att börja med en morgonpromenad innan jag tar mig an hälsokursen. Blir att läsa igenom lite information och sedan skriva lite diskussionsinlägg. Med tanke på hur mycket jag gjort idag så känns det som en ganska slapp dag imorgon :P. Har dock ca 40 sidor kvar att läsa och sammanfatta denna veckan så ska försöka hinna så mycket som möjligt av dem imorgon så jag kan få det mesta av helgen ledig.

Träningen imorgon blir en timmes powerwalk, benträning och sen 5 minuters hopprep. Det har inte regnat eller töat än så går nog att gå min skogsrunda :).



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0