Invägning vecka 1(eller:...Matmässigt hatar jag julen)

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 86 kg
Viktförändring sedan förra invägningen: +3,0 kg
Viktnedgång totalt: 25,2 kg

BMI-nedgång totalt: 9,1

Kvar till mål 3: 6,1 kg
Kvar till målvikt: 18 kg

Just nu är jag bara så förbannat trött på allt! Så trött på att alltid behöva tänka på vad jag äter eller att jag måste träna. Senast jag var uppe på 86 kg var vecka 42. De senaste 10 veckorna när jag har kämpat mig ner mot 80-strecket är helt tillintetgjorda. Det är nog det som är jobbigast. Att det veckorna på jag kämpade mig närmare och närmare under 80, de betyder inte ett skit längre.

Sådana här dagar känner man sig inte det minsta stolt. Inte det minsta inspirationsmässig. Inte det minsta duktig. Bara uppgiven och trött.

Nej, jag blev inte peppad av det här. Inte agressivt peppad eller någonting. Snarare tvärtom. Snarare vill jag lägga mig i sängen hela dagen och skita i allt. Att veta att skolan och allt drar igång imorgon igen gör mig bara än mer nere. Matmässigt har jag (nu i efterhand) avskytt de senaste 2 veckorna och längtat efter att vardagen ska börja igen. Men sysselsättningsmässigt känns allt så stressigt igen... :(


Postat av: Tesse

Förstår att det inte känns kul, men fortsätt kämpa på. Det kommer att gå! Du har ju visat att du kan innan så det är bara att gå på det igen. kramar

2012-01-01 @ 19:38:21
Postat av: IAATC.SE

Ge för guds skull inte upp! Se hur långt du har kommit, nu ger vi inte upp bruden.. Kramar!

2012-01-05 @ 14:37:44
URL: http://iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0