Invägning vecka 3

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 85,4 kg
Viktnedgång: 0,6 kg
Viktnedgång totalt: 25,8 kg

BMI-nedgång: 9,3

Kvar till mål 3: 5,5 kg
Kvar till målvikt: 17,4 kg

Okej det blev inte ett helt kilo på de två första veckorna i år men nästan. Jag gick i alla fall ner och är faktiskt nöjd. Nu börjar jag som sagt ett nytt sätt att äta (då jag inte äter upp de kalorier jag bränner utan håller mig på samma kalorinivå att äta, oavsett vad jag tränar) och äter mellan 14-1500 kcal om dagen. Igår kom jag upp i 1390 typ och mycket träning så är helnöjd med gårdagens prestationer. En hel vecka av sådana dagar och det kommer nog gå super på vågen. Ska ta och väga mig redan på måndag igen eftersom det då är ett år sedan jag började resan och ta lite jämförelsebilder och så. Känns lite som det kommer bli en nystart. Går på år två i resan samma dag som man lämnar höstterminen och börjar vårterminen med nya kurser i plugget.

Denna dag kommer helt fokusera på träning och plugg. Är lite disk att ta när jag kommer hem men det är helt städat, allt är diskat och så. Nu ska jag snart ut och gå min morgonpromenad, ska verkligen försöka få till en halvtimme idag och inte 23 minuter (som det på något skumt sätt nästan alltid blir vilken runda jag än går). Sen blir det börja plugga och plugga till lunch typ, räknar med att jag är klar med det mesta då. Sen in på spinning (antingen gymmet eller i huset) i 40 minuter och så den vanliga styrketräningen(armar ikväll) och hopprep ikväll.
Frukosten idag bestod av 200 g fil och två hårdkokta ägg. Bra start på dagen/veckan.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0