Invägning vecka 5

Startvikt: 111,2 kg
Målvikt: 68 kg

Nuvarande vikt: 83,5 kg
Nedgång sedan sist: 0,9 kg
Nedgång totalt: 27,7 kg

BMI-nedgång: 10

Kvar till mål 3: 3,6 kg
Kvar till målvikt: 15,5 kg

Det gick oförtjänt bra denna veckan anser jag... Visst jag är skitglad att jag gick ner nästan ett helt kilo men det unnades lite för mycket choklad (mörk visserligen) för att jag ska vara helt stolt... Grejen är den att jag inte vill att tänket "jag kunde ju äta det förra veckan och ändå gå ner" ska fastna i skallen. Så nu blir det detox igen.

Kan dock med glädje meddela att jag är under 30 i BMI igen :). Står dock på 29,9 så det gäller att hålla i det här så jag inte går över igen. Men fortsätter jag bara att fokusera på plugget och träningen så ska jag förhoppningsvis inte ha tid att tänka på hur sugen jag är... Ska nog även ta en dag som jag inte tränar alls, okej en promenad är kanske okej men inget annat. Kan nog behövas tror jag...

Idag blir det ut på en morgonpromenad nu, sen hem och börja med veckans plugg. Fick ju planerat veckan igår så jag inte behöver göra det på måndagen (som förra veckan) utan börja plugga direkt istället. Sparar nog någon dag i slutet av veckan på det. Vid lunch blir det en timmespromenad och så kör jag armstyrka och hopprep ikväll :)

Postat av: ZtorZillen

Imponerande viktminskning! din blogg blir helt klart en "ny" för mig att följa! Jag behöver all inspiration jag kan få just nu!

2012-01-30 @ 21:43:52
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0