Jag kom faktikt upp i morse :)

Jag kom faktiskt ut i morse på min promenad. Det var inget svårt att gå upp när klockan ringde tio över sju. Rundan blev på en 30 minuter, lagom. Kokte två ägg till mina knäckebröd idag istället för avocadon. Mer proteiner och mindre fett i det på ungefär samma mängd kalorier. Ska inte bara hålla koll på mina kalorier från nu alltså utan även proterin-, kolhydrat- och fettintag. Aja strunt samma, gott var det i alla fall.

Kröp ner en sväng till <3 efter frukosten och det var himla svårt att komma upp igen. En varm och mysig säng med sitt <3 är svår att lämna liksom.

Dags för att börja plugga nu då. Filmningen är som sagt lagd på hyllan så ska sätta igång med sista bildteoriuppgiften + att jag har en timmes tenta någon gång denna veckan i det också.

Det blir ingen invägning idag. Inte ens en i smyg. Gårdagen var väldigt bra mat- och träningsmässigt och denna veckan har börjat bra så vill inte bli osäker av en invägning. Tar det om en vecka istället.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0