Länge sen man körde crosstrainer

Fy tusan vilket skitväder det är ute :(! Regnar och blåser som bara den...

Var en sväng inne på gymmet med Mia innan och körde 40 minuters calorie burner på crosstrainern och det märktes verkligen att det var länge sedan jag tränade den. Blev trött ganska snabbt men orkade hålla mitt satta tempo, och dessutom öka nivån, hela tiden. Kände mig riktigt stark och snygg :). Efteråt var det riktigt skönt med en dusch men sen var det ut i skitvädret igen. Gick en sväng inom Team Sportia och köpte mitt hopprep och sen bort till Subway och åt lunch. Uppdaterade mig via shapeup och insåg att jag faktiskt kunde unna mig två chocolate chips till min sub :). Ska ju förbränna 980 kalorier idag så då behöver jag äta typ 2000 för att jag ska konsumera rätt. Så skönt att veta att jag inte behöver räkna lika hårt på maten idag, sålänge jag bokför den ändå såklart :)

Från imorgon och till typ måndag skulle det bli riktigt fint väder så bra jag har powerwalks 3 dagar i rad nu :). Blir nog härligt. Fast imorgon ska jag sitta och skriva rapporten till min bildteori. Menmen, den första delen skrev jag på typ två timmar igår så är inte orolig att inte hinna klart :). Helgen blir ledig, kanske kolla lite på filmredigeringen eller börja bläddra i mina nya kursböcker som jag fick idag. En verkar helt ok och en begriper jag inte ett dyft av...

Ungdomsgruppen ikväll. Ska vara där...hm halv sju. Så har typ 2,5 timmar på mig att vila, städa marsvinsburen, styrketräna ben (typ 30 min), hoppa hopprep i tio minuter, laga mat och sen tvätta av mig lite. Dags att sätta fart kanske...


Postat av: IAATC.SE

Himla fin bloggen blivit :)

2012-01-12 @ 21:13:03
URL: http://iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0