Livrädd inför invägningen, vill inte gräva ner mig av besvikelse

Ärligt, jag är livrädd inför invägningen imorgon... Jag vet att den kommer vara dålig, kanske usel rent ut sagt, känner det på mig. Saken är den att jag är orolig för att ens gå och väga mig för jag vågar inte se resultatet. Visst blir jag peppad av smådåliga resultat, de får mig att kämpa mer, men det känns snarare som jag kommer "gräva ner mig" av ett uselt.

Tror snarare jag ska dra och väga mig idag faktiskt. Då blir inte det en usel början på nästa vecka utan jag kan börja om imorgon istället. Lika bra att få det överstökat liksom. Att få en siffra att börja året på. För ju längre sedan det gått sedan den förra invägningen, ju mer grepp tappar jag. Behöver få en verklighetsuppdatering innan jag ger upp helt.

Längtar verkligen efter att alla storhelger ska vara över nu!


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0