Ny motionsform: Powerwalk i lervälling

Hittade ett par gummistövlar här i huset så drog på mig dem och gick ut med planerna på en lång powerwalk i leran i skogen. Började dock med 900 meter asfalt och märkte hur bortskämd jag blivit med bra och tjocka sulor på mina skor. Gummistövlar är ju helt platta! Hemska att gå power i! Fötterna (eller snarare benen) överlevde i alla fall och sen kom jag in i skogen. Härliga leriga skogen! Det var skönt att slippa snirkla och slira sig fram utan bara klafsa rätt igenom skiten. Himla tur att stövlarna satt på...

Skrev klart del A av rapporten innan jag gick ut och gick så egentligen behöver jag inte plugga mer idag men sitter ändå och har dåligt samvete för jag inte gör något... Har dessutom gått sammanlagt 1 timme och 15 minuter idag så behöver inte träna mer idag heller... hm, behöver egentligen inte göra någonting...

Gaah! Det är kris. Jag. Är. Rastlös.

Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ja precis. Jo jag måste köpa mig ett nu!!=)

2012-01-11 @ 15:40:50
URL: http://overleva.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0