Nya, fina kollegieblock :P

Idag vart jag riktigt sugen på ett hårdträningspass på gymmet och det var inte så mycket folk där så man kunde testa på en massa nya grejer. Började med 20 min crosstrainer, sen 20 min rodd, 25 min benstyrka (ajajaj) och så avslutade jag med 20 min till på crosstrainern. Var så duktigt trött efteråt att jag knappt kände hur varmt vattnet i duschen var..

Passade på att springa inom Bokia på vägen till bussen och köpa ett kollegieblock till varje kurs jag läser nu. Blev ett orange, ett grönt och ett rosa :) olika så att jag kan hålla reda på dem. Känner sig lite som man börjar ettan igen och det dröjer nog inte länge förrän jag sätter etiketter på blocken också:P

Nu blir det en halvtimmes powernap och sedan ska jag sätta mig med den första föreläsningen, gå igenom och anteckna som en furie :). Har satt två timmar till den men tror jag klarar det på mindre tid. Veckans schema är väldigt extremt tilltaget så behöver alla extraminuter jag kan få för att slippa plugga i helgen (som ju var ett av mina nyårslöften till mig själv).

Postat av: marielle

Blev det någon kvällspromenad nu då? :)

2012-01-25 @ 09:51:18
URL: http://oncewewereheroes.blogg.se/

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0