Pluggpaus

Ja jag hade ju tänkt sätta igång och skriva den där rapporten på en gång innan men...hm ja jag somnade istället. Men jag hann börja och skriva några rader så jag stod i alla fall inte på noll på jag vaknade igen. Hade först haft en tanke på att skriva (som en galning?) konstant idag så att jag skulle kunna skicka in arbetet ikväll men det var nog det som gjorde att jag blev så trött :P så jag delade upp det istället.

Onsdag:
Skriva minst 2 sidor om de logotyper jag tagit fram.

Torsdag:
Pluggfri
Gymmet och styrketräna (köpa hopprep)
Ungdomsgruppen på kvällen

Fredag:
Skriva minst två sidor om de affischer jag tagit fram
Deadline 23:59 på fredag kväll.

Så det är ju inte så himla mycket att skriva. Det jobbiga är att referera. Nu har jag dock snart skrivit klart texten om logotyperna så kanske kan hinna skriva en del på den andra rapportdelen också så jag bara har lite kvar, skriver det imorgon och tar helt ledigt på fredag istället med städ och tvätt. Aja, vi får se men hinner(/orkar) jag bara skriva om logotyperna idag så hinner jag ändå färdigt.

Skulle ha tagit en långpromenad nu på lunchen men tusan vad det blåser :(. Det är inte speciellt soligt heller som det skulle vara. Visst är det ganska blå himmel men solen gömmer sig konstant bakom molnen ju :(. Aja, nu blir det att hämta en Loka och fortsätta skriva.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0