Redan brutit ett av nyårslöftena...

Då vart det äntligen fredag. Eller tja..det förändrar inte så mycket i arbetstempot :P. Ett av mina nyårslöften till mig själv (och speciellt min egentid) var att jag skulle vara klar med allt veckans skolarbete på fredagen så jag slapp plugga på helgen...Ha! Såklart pallade jag inte (energibrist) att filma klart alla scener till skolarbetesfilmen i veckan så får ta ett par imorgon och några stycken på söndag. Det är dock det enda "jobbiga" jag ska göra i helgen.

Imorgon blir det upp på en morgonpromenad vid 8tiden (passa på att filma lite då). Fått inspiration till morgonpromenad från Benita och tänkte att det är ju en bra idé :). Det behöver ju inte vara längre än typ 30 minuter bara jag kommer ut. Då är ju förbränningen bättre plus att man kommer ut en runda innan man piggnat till och insett hur jobbigt det är :P ;)

Sedan blir det kalas för syrran och hennes kille och så blir det nog bara lugnt på kvällen för...

...på söndagen blir det upp och filma klart igen :P. Tänkte ta stadsscenerna på söndag då det nog ändå inte är något folk inne i stan. På söndag kväll ska jag ha allt inspelat så jag kan släppa det helt nästa vecka. Då är det bildteorins inlämningsuppgift 2 och tenta som gäller... Just det, och så ska jag börja besöka gymmet igen :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0