Skriva konstant så man kan komma ut i solen

Dagen har börjat bra. Hade satt klockan på 8 och vaknade, utsövd, fem minuter innan den ringde :). Sen gick jag ut och gick, blev en 23minutersrunda, och hamnade i huset. Hoppade 6 av mina 10 hopprepsminuter och åt sen frukost. Nu har jag snart fått första boken till Kropp, Näring och hälsakursen skickad till mig.

Och så skiner solen :)

Aja, slut på pluggpausen som varat sen i onsdags eftermiddag. Dags att ta itu med det sista på bildteorikursen nu så jag kan släppa det och ta tag i filmen, det sista på 1a terminen i Digital Design. (1 done 5 to go...)

Blir att skriva (minst) 2 sidors rapport idag också och jag har kvar lite av tänket som jag kom in i under plugget onsdags så blir nog inte såå jobbigt ändå. Vill få det klart snabbt så jag kan ut och gå i solen sen :)


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0