Träning vecka 1

Detta har, rent träningsmässigt, varit en väldigt bra vecka :)! Tanken är ju att jag ska lägga fokus på Powerwalk och styrketräning och sedan ha någon annan aktivitet varje vecka med. Det har jag lyckats med årets första vecka. Hoppas det är en måttstock för hur det kommer bli fortsättningsvis i år med :). Igår och idag, mina längsta rundor på över 70 minuter, har känts riktigt härliga. Imorgon skulle det bli fint väder här verkar det som så ska komma ut på en lång runda då med.

Har planerat in en morgonpromenad på minst 30 minuter varje morgon denna veckan och ska verkligen försöka komma ut på det. Så får jag in det som en trevlig liten morgonrutin.

Det blev ingen tur till stan idag iaf. Var riktigt trött och seg efter lunch så vi filmade det sista här hemma istället. Funkar lika bra. Nu ska jag lägga undan filmandet, både i praktiken och i skallen, och fokusera på bildteorin. Skönt att ha koll på nästa vecka men ska inte börja plugga förrän imorgon. Ska verkligen ta söndagskvällen och göra ingenting. Det blir nog att sitta och se på Virus i Bataljonen sen och skriva lite eller så.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0