Träning vecka 2


Jag är mäkta stolt över denna träningsveckan :)! Kom upp i hela 712 minuters träning utan att tycka det var jobbigt. Tror det beror på att jag delat upp träningen i tre pass om dagen. Då blir varje pass "energiskt och explosivt" istället för en långt utdragen pina:P. Har kollat igenom alla mina träningsveckor på funbeat och kunde faktiskt inte hitta en enda över 700 minuter. Detta var alltså den vecka jag tränat mest sedan jag började men jag har samtidigt känt jag haft ork till mer och känt det varit roligare än aldrig förr.

Nästa vecka tror jag dessutom att det, om jag följer mitt schema, ska bli ännu fler minuter. Inte för att jag vill tänka på det i och för sig för då kommer det låsa sig, så har det varit förr liksom... I alla fall, tränat jag enligt det schemat jag lagt upp blir det över 820 minuter...Ja det är ingen som kan säga att jag tränar för dåligt i alla fall :). Nu vill det vara till att maten fungerar lika bra så ska det här gå som en dans:). Träningen är inte längre något som jag avskyr och känner är skitjobbigt att genomföra. Istället bidrar det till en trygg rutin i vardagen som gör att jag mår super :).

Aja, hur bra maten funkat denna veckan lär väl visa sig på vågen imorgon. Vägde ju 86 för 2 veckor sen och enligt shapeup (som jag inte längre följer helt) ska jag ha gått ner 2 kilo sen dess. Det tror jag dock inte... Har bara en känsla av att ja, jag kanske har gått ner 1 kg men inte två. Fast 1 kg på 2 veckor är ju ändå helt ok och en lagom fart att hålla. Har jag kanske dessutom inte gått ner något till imorgon, ja då är det bara det att shape up inte funkade helt för mig och jag får köra en variation för att det ska funka.

Om jag får en halvbra/dålig invägning imorgon så tror jag ändå inte att jag kommer bli så deppig av det. Nu börjar jag ju på helt ny kula med första hela veckan för ny diet och nytt träningsprogram imorgon och då får man se om två veckor sen hur det har gått. Men jag har en bra föraning :)

Postat av: IAATC.SE

Lycka till imorgon :)

2012-01-15 @ 23:21:22
URL: http://iaatc.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0