Träning vecka 3

Det blev hela 766 minuters träning denna veckan och jag är mäkta imponerad av mig själv:)!

Ja det finns inget att klaga på vad gällande träningen i alla fall. Konditionsträningen blev, sammanlagt, lite mer än styrkan och det blev även bra variation på den, vilket var tanken också. Det var bara i onsdags som jag inte alls hade någon lust att träna så därför jag inte kom över 800 minuter but no harm done.

 

Är riktigt nöjd med 3 pass på crosstrainern men spinningen kunde ha varit lite längre (hade planerat in 40 minuter). Annars inte mycket att klaga på. Bara att se så att jag lyckas lika bra nästa vecka:)

Invägning imorgon, lite nervös fast jag nog egentligen inte behöver vara det. Maten har också funkat riktigt bra denna veckan, jag har koll på mina kalorier och varje dag överstiger proteinet mina kolhydrater. Så får se hur det går... Helst ska jag väga 84,9 eller mindre. Då håller jag mig till min plan att gå ner minst 0,5 kg i veckan.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0