Ups and downs... (continued...)

Idag har det varit en himla rörig dag! Är dock duktig på att förtränga det så tänker inte ta upp det här och gnälla sönder sidan.

Började iaf dagen med en halvtimmes powerwalk. Så mycket power det nu kunde bli med tanke på hur snorhalt det är ute. Höll på att dratta i backen minst 5-6 gånger... Har precis varit ute på min träningsrunda nu, blev exakt en timme och är helnöjd med tanke på att jag vart så sjukt seg.

Fick tvättat i förmiddags också. På grund av lite skoltrubbel så vart jag inte alls på något humör för att röja och så men jag tog mig i kragen och städade buren med. Fastän, som sagt, jag inte hade lust med någonting.

Nu verkar det mesta ha löst sig i alla fall så nu blir det att ta ett bad (fryser som tusan efter powerwalken nu) och sedan börja med maten. Sen ikväll blir det att sätta mig med den engelska kursboken och fortsätta läsa och anteckna. Blir kapitel 2 och 3 som gäller då.

Imorgon blir det ännu ett hårdträningspass på gymmet. Fattar inte att jag längtar så mycket men det ska bli superhärligt! Imorgon blir det 5 km på roddmaskinen, sen armdödarpass på ca 40 minuter och sen 40 min på crosstrainern som avslutning. Sounds awesome!

Pluggmässigt kommer jag ägna resten av dagen att försöka lära mig Illustrator, lär nog ta ett tag menmen. Skönt att ha tvättat och städat och handlat så man bara behöver bekymra sig över det :)



Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0