Ups and downs...

Idag har det varit upp och ner...

Jag kom ut på min morgonpromenad utan större problem och fick tamejtusan ihop en halvtimme också :). Riktigt skönt. Sen blev det en tur in till stan för att köra 40 minuters crosstrainer på gymmet. Var riktigt härligt och blev hur trött som helst. Skönt med dusch efteråt.

Testade att köpa den nya yoghurten Skyr till mellanmål sen men...hm ja den hade skittjock konsistens och smakade typsom créme fraiche...som kommit upp igen (om man säger så). Nej, fick bli en rostbiffsallad på Trendies till lunch istället med <3 som var inne i stan för att köpa ny laddare till mobilen.

Nu har jag suttit och försökt redigera filmen till skolan och det går inget vidare. Har en massa trials till redigeringsprogram men inte någon av dem funkar som jag vill. Testade dessutom att ladda upp en ruff version av det jag gjort hittills och såklart godkände varken youtube eller imovie filformatet. Just nu är man på gränsen till en breadown känns det som... :(.

Aja, ikväll blir det benstyrka och hopprep och så i säng tidigt för en gång skull. Ska skriva en hemtenta till bildteorin också så jag får det gjort.


Postat av: Peppad

Kan du inte få ett tips av någon kursare ang skolarbetet? Hoppas att det löser sig

2012-01-17 @ 18:42:04

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0