Ute och gått i sumpmarken

Visste ju igår kväll att jag inte hade så mycket att göra idag. Bara filma lite i stan, veckohandla och ut och gå. Det var därför riktigt skönt att inte behöva ställa något alarm utan sova tills jag vaknade. Knasigt nog så hade jag gått och lagt mig "redan" halv tolv inatt och vaknade redan klockan åtta. Förnuftet vann dock och jag somnade om i ett par timmar.

Härligt att vakna kvart över tio och inte känna sig stressad över att ha sovit bort nästan hela förmiddagen. Istället gick jag ut och gick en långrunda. Det var inte lika soligt som när jag vaknat men ändå helt ok väder. Gick, dumt nog, en del i skogen och där var hur klafsigt och lerigt som helst. Kändes som jag gick i 3 kilometers sumpmark nästan. Sådana stunder man önskar man hade gummistövlar på fötterna.

Aja, det blev knappt 8 kilometer och 78 minuter så helnöjd med det :). Nu har jag precis ätit lunch och snart ska jag och <3 in till stan och filma det sista till skolarbetet. Sedan ska jag låta det ligga undan nästa vecka och fokusera på bildteorin istället. Man jobbar väl tajmat då man kan ta en vecka och en uppgift i taget.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0