Veckans plugg blev klart halv 2 inatt...

Det blev riktigt sent igår kväll men det var jag beredd på. Jag fastnade framför DaVincikoden på 3an och så hade grannen fest så vart en del ljud därifrån så var svårt att fokusera på läsningen och sammanfattningen. Men färdig blev jag i alla fall. Det var en egen liten seger att trots jag inte hade så mycket kvar vid midnatt och lika gärna hade kunnat göra det idag istället (för jag var riktigt riktigt trött) så satt jag kvar tills jag var helt färdig. Det gjorde dessutom att hela veckans skolarbete blev klart då. Typ halv 2 somnade jag...

Odag har jag således min träning inplanerad och den är på gymmet. Men det är så knaisgt för fast jag har hela dagen på mig så vaknade jag halv nio och var jättestressad över att jag inte var på väg än.. :P Åker om en timme så är väl hemma vid 4-5tiden igen, blir lagom. Ägnar väl kvällen åt lite film, städning och sådana grejer. Imorgon blir det att planera nästa vecka, i så stor utsträckning det går, så gäller att passa på vara ledig idag.

Måste passa på att köpa fler bläckpennor i stan idag också. Köpte en ny i tisdags men har antecknat så himla mycket till skolan så den har tagit slut. Hade kanske kunnat satsa på en drygare penna men gillade verkligen denna så blir att köpa ett litetlager på en 3-4 stycken så man har ett tag.

Blir att passa på att äta lunch nu innan jag åker till träningen så jag inte blir hungrig i stan och äter mer än mitt mellanmål.


Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0