2200 kcal träning idag :)! Grymt nöjd!

Idag blev det en riktigt bra och trevlig dag :). Jag och Mathias <3 åkte ner till Kiviks marknad så vi var där vid 11 när den startade. Hade redan innan klurat på hur jag skulle göra med marknadsgodiset. Om jag skulle stå över och bli halvt hysterisk eller om jag skulle bestämma mig för att unna mig lite godis (är ju faktiskt inte marknad så ofta). Jag hade ju ändå tänkt att åka inom gymmet på vägen hem sedan.
 
Vart himla fint väder där nere, soligt för det mesta men himla blåsigt! Klarade btw 11 sek på den elektriska tjuren ;).
 
På gymmet började jag med ett intervallpass på 45 minuter. Sprang i 2 minuter och gick sedan 1 min. Använde mig mest av 8 km/h fart och klarade dessutom två minuter i sträck på 10 km/h till sist. Sedan körde jag styrketräning och lyckades med att höja personbästat på sittande och liggande benpress. 182 kg i sittande och 131 kg i liggande i 3x10 repetitioner. Ökade dessutom pb i marklyft till 30 kg på stången och 20 kg på skivstångsrodd. Båda i 3x10 rep.
 
Blev även 15 min rodd, knappt 3 km. Märker verkligen i axlarna efter ett snabbt pass. Avslutade med 30 min på crosstrainerna. Var inte lika jobbigt idag som i tisdags men idag vart jag ordenligt uppvärmd och igång innan jag drog igång. Avslutade nu ikväll med 35 minuters hemmastyrka, armhävningar, situps och squats. Blev knappt 2200 kcal brända ikväll på 3 timmars träning :) Häääärligt!!!
 
Imorgon börjar jag dagen med tvätt klockan 7. Ska dra ut på ett intervallpass direkt då jag slängt i tvätten så jag kan slänga in träningskläderna vid 8. Ska passa på att sticka inom affären då de öppnar vid 8 också för att se om de fått in mer 1% kesella och så köpa ett par avocados till. Åt en ikväll och kom ihåg hur himla gooa de är :)!!!

Postat av: Ida

Jag längtar tills vi ses igen! Och då kommer vi vara så snygga att hela Stockholm tappar andan!

Svar: *gilla :)*
Marie

2012-07-22 @ 21:36:28
URL: http://idacaroline.spotlife.se

Gör mig superpepp :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0